Mamma med M börjar blogga

Har tänkt länge på att starta bloggen, har alltid gillat att skriva och förmedla mina tankaroch intryck..
Som liten skrev jag många dagböcker, som vuxen har jag gjort ett antal försök att blogga men har kommit av mig.
Nu känns det rätt igen, inspirationen är här, tiden finns,
Jag älskar att läsa andras bloggar, har ett flertal jag följer, de ger mig inspiration och nytänk.
Hoppas denna blogg kan tillföra något till er läsare... en vanlig småbarnsmamma från en småstad i söder...men kanske kan det finnas nåt värt att läsa.
 
I min blogg kommer ni få ta del av mina tankar och händelser kring stort o smått, vardag, fest, recept ( är en riktig samlare när det gäller nya recept), inredning, renovering ...ja det mesta som är mitt liv.
 
Bor i hus en mindre stad i södra Sverige, delar mitt liv med tre härliga grabbar, storebror L född-06 och lilla A född -08 och så sambon pappa M.
 
 
Välkomna till min blogg, lämna gärna kommentarer o titta in lite då och då
 
Kram Mamma med M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0