Fredagsledigt

Sista dagen på höstlovet blev en ledig dag för mig o pojkarna och halvdagsjobb för pappan. Dock var lilla A lite febrig idag, men vi har ändå haft en bra dag.
På fm när vi bara var tre hemma blev det lite plock o pyssel. Gjorde lite fredagsfint och barnen lekte med lera.
Vid lunchtid kom pappan hem...då åkte vi o åt lunch på en lunchrestaurang. Skönt att slippa laga o ett bra sätt att avsluta höstlovet på.
Barnen tycker det är mysigt o spännande att äta på restaurang.

I em har vi bara varit hemma o umgåtts, spelat spel o fixat lite i storebrors rum...mycket saker som behövs sorteras o ordnas ibland.
Imorgon tänkte jag göra samma sak i lilla A´s rum.
Snart dags att börja önska saker från tomten o då är det ju bra att ha lite koll på vad som finns...o vad som kan plockas bort för att ge plats åt andra grejer.

Som hos många andra blev det tacomys ikväll...både köttfärs och kycklingtaco. Gott!!
Fredagsmys framför tv:n och sen slog tröttheten till och jag slocknade i soffan...vilket resluterar i att jag nu sitter och skriver här mitt i natten.

Nu ser jag fram emot en fortsatt härlig helg med familjen o önskar att ni får detsamma hos er.

Kram
Mamma med M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0