Onsdag

 Vi vabbar vidare...o vädret fortsätter att vara grått o trist....men man får göra det bästa av det.
Igår började längtan efter jul på riktigt hos pojkarna, många frågor om hur länge det är kvar, när vi ska göra olika (julrelaterade) grejer o annat.
L gjorde en kalender så han kan räkna ner dagarna.
 
 
Hos mig har inte den rätta känslan infunnit sig än....men det kommer väl snart.
Fönstrena har iallafall blivit putsade och är därmed redo för advent. Om resultatet blev bättre vet jag inte...men det har blivit gjort iallafall.
 
Igårkväll blev det lite spontanbestämt att lilla A ska testa på innebandy.
Han har pratat om det länge...o idag fanns tiden...så de är iväg på det nu.
Precis innan de åkte ångrade han sig dock o var plötsligt inte lika sugen...lite fjärilar i magen kanske...men de åkte iväg och när han  kom hem tyckte han det varit kul...men inte varit med på alla övningarna. Vi får se om det blir någon fortsättning:-).
 
För min del avslutade jag dagen med en välbehövlig promenad med min kära vän M .
Motion och tjejsnack med en god vän...bästa sättet att ladda om efter (ännu) en vabdag.
 
Idag är det dock min tur att jobba...snart dags att bege mig iväg.
Hoppas ni får en härlig onsdag!
 
Kram
Mamma med M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0