Vab-fredag

Mina tacotallrikar har hängt med länge och är riktiga trotjänare...särskilt sen vi fick barn:-)
 
 
Det blev en vab-fredag idag.
Storebror L fick ont i huvudet o feber igår...o har varit hängig idag....och fortfarande huvudvärk.
Det blev en lugn dag hemma vilket passade mig alldeles utmärkt.
Har blivit många riktigt tidiga mornar och långa dagar denna veckan...så det var ju inte fel med en dag hemma.
 
Barnen har mest lekt med lego..o jag har fixat lite med deras julklappsinköp jag gjorde på Ge-kås..i smyg förstås.
Längtan till advent har infunnit sig...så det blev fönsterputs så fönstrena är redo för stakar, stjärnor o gardiner om några helger.
 
Lukten i sovrummen jag nämt tidigare är ÄNTLIGEN borta, nu blir det inte mer sovande på soffan, nu flyttar vi in i våra sovrum.
 
Ikväll blev det tacofredag, på barnens begäran.
Nu sitter vi proppmätta i soffan, barnen väntar på Barda...o jag sitter vid brasan o kollar bloggar:-)!
Fredagsmyset blev wii-spel, potatischips och Ahlgrens Bilar.'
 
 
En lagom slapp fredag!
 
Kram
Mamma med M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0