Välkommen helg

I helgen vankas det kalas, då får jag användning för min nya fina servis.
 
Äntligen kom vi ur vab-träsket...för denna gången.
Igår var hela familjen tillbaka på jobb, skola och förskola.
L var så glad att han fick gå till skolan...nån enstaka dag hemma är ju skönt, men när det blir för många blir det inte lika kul.
 
Idag är det fredag, härliga dag!
Huset är nystädat, vi tog ett städrace hela familjen igårkväll...riktigt härligt när det känns fräscht o fint.
Blir ju lätt att saker o ting "förfaller" när barnen är sjuka, finns inte samma ork även om man är hemma.
Ikväll ser jag fram emot lite plockmat och en mysig kväll med familjen.
Plockmat..min favoritmat...gott att sitta o smaska i sig lite av varje.
Vad brukar ni ha på plockmatsbordet?
 
Imorgon är det tänkt att sambon ska på fest igen.
Haha, han kör järnet med fester två helger i rad nu, men det unnar jag honom...han är inte iväg speciellt ofta.
Jag o barnen får (om allt går som planerat) besök av vänner , vi ska göra julgottis , en liten tradition vi har...och sen blir det tacomys.
 
På söndag firar vi födelsedag i familjen.
Kalas med närmaste familjen blir det.
Kanske ska vi smygstarta lite med adventsmyset o bjuda på glögg då:-)?!
 
Hoppas ni får en härlig helg, vad ni nu än ska hitta på.
 
Kram
Mamma med M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0