Måndag morgon

Har precis kört barnen till förskola och skola och sambon tll flygbussen. Mycket logistik som ska klaffa på morgonen:-)!
Verkar bli en dag med soligt och härligt väder, så för min del får det bli cykel till jobbet.

Helgen var riktigt härlig, vi åkte till stugan och bara hade det mysigt tillsammans med barnens kusiner med familj. Lördagen blåste nästan storm, men det var inte kallt så vi var ute nästan hela dagen.
På kvällen blev det god mat, gottis...och när barnen lagt sig en minikräftis.

I helgen har även barnens aktiviteter dragit igång på riktigt, det var både fotbollsträningar och hockeyträning för storebror...lilla A får nöja sig med enbart fotboll än så länge.

Veckan som kommer är jag själv med barnen då sambon nu åkte på utbildning i vår storstad.
Har lite småprojekt jag tänkte passa på att avsluta nu när jag är själv. Är alltid mest effektiv då av nån anledning...
Självklart är det bäst när familjen är samlad hemma...men ibland är det även skönt att få lite egentid...och att få längta lite.
Det som blir lidanade när man är själv med barnen är ju träningen, men det får bli lte hemmaträning istället.
Finns lösningar på allt:-)!

Ha en bra dag!
Kram
Mamma med M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0