Morgonpromenad och lördagsplaner

 Fick oväntad egentid nu när Lilla A frivilligt valde att följa med på storebrors hockeyträning kl 8 på morgonen.
Istället för att ta den tiden till att städa ( som jag tyvärr oftast gör) drog jag på mig träningskläderna och gick ut på en powerwalk. Riktigt härligt och skönt att dessutom få till det innan frukosten när den tar som bäst:-)!
 
Det är fint ute nu...träden börjar så sakta skifta färg.
 
 

Alldeles tyst o stilla..
 
Egentligen hade vi planer på att åka till Alv idag, vill så gärna dit.
Men nu när barnens aktiviteter har kommit igång är det svårt att få ihop allt.
Istället ska vi ut till stugan även denna helgen. Vi får denna gången sällskap av sambons bror med familj...så barnen får leka med sina kusiner.
Ikväll har vi planerat en liten minikräftis bara vi, jag äter som sagt inte kräftor, men tycker det är mysigt med kräftskivor.
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
Nu kommer snart resten av familjen hem, dags att förbereda god helgfrukost....den bästa frukosten på hela veckan!
 
Kram
Mamma med M
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0