En rosa kompis o shop-stop

Skaffade mig en ny kompis i helgen, en kompis som ska hjälpa mig att komma i form till beachen..förhoppningsvis.
Tanken är att jag o min kompis ska spendera tid tillsammans regelbundet, vi ska kämpa på o som ett komplement till min zumba-träning ska vi lyckas.
Har funderat länge på att skaffa denna kompis, så nu hoppas jag att det blir en vän som motsvarar mina förväntningar.
Började lördagen med en 5 km cykeltur tillsammans...och söndagen med en på 7 km...riktigt härligt o välbehövligt att svettas lite....och att inte behöva bege sig iväg.
Nu är jag väldigt motiverad att fortsätta
 
Min nya kompis är rosa och kommer från Rusta.
 
 
Min kompis köpte jag för födelsedagspengar jag sparat...för övrigt har jag infört köpstopp nu under februari månad. Till mig själv ska jag spendera nada..garderoben är full med kläder, sminkväskan är full, hemmet är inte i nöd efter nån speciell inredningspryl, alla hjärtans dags presenterna är fixade innan...nej inget behövs...så denna månad ska jag inte köpa något extra....bara mat.
Ibland behövs helt enkelt lite shoppingfritt...både för plånboken...o för att uppskatta det man faktiskt har.
 
Hur ser era shoppingvanor ut..shoppas det mycket, lite...eller inget alls?
 
Kram
Mamma med M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0