Formsvacka

Förra helgen firade vi pappans 37 årsdag med goda vänner på middag o kalas för släkt/familj på söndagen...pappan fick en ny rakapparat och en Gyllene Tider bok...det var han nöjd med.
Tårtan på söndagens kalas blev min sista riktiga måltid...sen har jag mest gått på flytande föda efter att jag på måndagen opererade ut en visdomstand.
Ajajaj...vilken pärs...värk och svullen, inte kunnat öppna munnen ordentligt...och otäckt att känna stygnen i munnen.
Men nu idag är det en vecka sen...och första dagen jag känner att det börjar vända.
 
I fredags hade vi uterumspremiär...fredags mys i uterummet med tända ljus, filtar o gott i skålarna (för dem som kunde äta) medans regnet smattrade mot taket.
Ser verkligen fram emot vår o sommar nu!
 
 

Ikväll vankas tjejmiddag o jag är värdinna.
Vet dock inte om jag själv kommer äta så mycket av maten, men en trevlig kväll kommer det bli oavsett.
 
Nu...väcka familjen...lämna på skola o förskola..o så jobb!
 
Kram
Mamma med M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0