Vårlängtan

Bilden tagen i Ystad i söndags...kallt o blåsigt...men såå vackert!
Nu sägs det dock att det ska bli varmare o sol i helgen...iallafall i den delen av landet jag bor....något som verkligen välkomnas.
Längtar efter utevistelse , lite sol...att köpa lite nya vårblommor till krukan utanför dörren..såna småsaker.
 
Denna veckan har jag inte kännt mig riktigt bra, värk som hoppar runt i kroppen, småfebrig/ förhöjd temp, trött.
Var rejält sjuk i tre veckor i januari...att bli sjuk så tätt inpå igen gör mig lite rädd..men får ge det några dagar till. Detta har resulterat i att det gått lite på halvfart...men ändå varit en bra vecka.
 
Igår var det semle drop-in på lilla A´s avdelning. Gick dit o fikade med honom efter jobbet...mysigt!
Efter det var vi på kalas hos sambons gudbarn A som fyllde 3 år.
Vi gav My little Pony och en måarbok med hästar, hon är en riktig hästtjej:-)!
De bjöd på hemlagad pizza och god hallonglass.
Enkelt o gott när kalaset är en vardag .
 
Idag ska barnen leka med kompisar o sen bandy för lilla A.
Nu dags att sätta igång dagen, väcka barn, se till att de kommer iväg och sen  jobb!!
 
Ha en bra dag!
Kram
Mamma med M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0