Ysb

Ny vecka och nyladdade batterier.
I helgen lämnade vi barnen hemma och begav oss till Ystad Saltsjöbad!
Detta var en present jag fick då jag fyllde år i slutet av året och nu var det äntligen dags.
Stora förväntningar då jag läst på diverse bloggar och hört av vänner vilket toppenställde detta är....och jag blev inte besviken.
Trevligt bemötande av personalen, fina ( dock minimala) rum, jättemysig spa-del och underbar trerätters middag på kvällen!
Badrockar och tofflor redo på sängen när vi kom
Det var väldigt välbesökt i spa-delen när vi kom dit, men avkopplande var det definitivt ändå.
 
Testade ankbröst för första gången...och det var såå gott!
Varmrätten var oxå något nytt för mig då jag valde lammytterfilé..även det smälte i munnen och var underbart gott.
Kvällens middag fick full pott.
 
Efter en dag på Spa blir man ganska trött o mör så efter middagen avslutade vi på hotellrummet med lite go dricka o en film.
Sov sen gott i sängarna :-)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0