Fifty Shades och vårkänslor

Var och såg den omtalade filmen Fifty Shades Of Grey igår.
Jag har varken läst boken eller varit särskilt insatt i det här snacket kring den...och hade inte tänkt att se den.
Men en vän ville ha biosällskap...så jag ställde upp:-)!
Ja och vad ska jag säga om filmen...jag tyckte nog inte den var så "jobbig" eller "pinsam" att se.
Visst fanns det scener som var mindre tilltalande att kolla på, men det gör det ju även i "vanliga" mindre omtalade filmer.
Så jag förstår inte riktigt hysterin kring detta, men det kanske är annorlunda om man läst böckerna ?!
Har ni sett den, vad tyckte ni?
 
Redan torsdag i kalendern.
Idag är det jobb och innebandy med lilla A som står på agendan.
Jobbar lagom kort dag så det känns bra.
Hoppas få se solen lite, den ger ju sån härlig energi.
 
Börjar få lite vårkänslor nu, bli sugen på att fixa lite vår hemma, plantera i krukorna och använda den mer ljusa färgskalan i garderoben.
Blir det en solig helg får det nog bli lite inhandling av blommor att sätta i krukan utanför dörren.
Blir säkert bakslag med kallt och frost igen, men då får jag väl lyfta in krukan på natten.
Häromkvällen när jag var ute på pw med en vän såg vi både en kopparorm och en räv...de vaknar till liv och blir synliga nu när det blivit lite varmare.
Synen av ormen kunde jag dock varit utan ;-)!
 
Helgplanerna jag tänkt blir det inget av så jag hoppas istället det blir en lagom lugn helg med lite hemmafix, träningar, pw- promenader och beta av lite mer på "to-do-listan".
 
Vad har ni för helgplaner?
 
Kram
Mamma med M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0