På gång..igen

Laddad med energi efter en tjejweekend med bästa vänninorna ( mer om det i ett annat inlägg) tänkte jag återuppta bloggandet.
Älskar att skriva och dokumentera, men ibland ..o tyvärr alldeles för lätt kommer jag av mig.
 
 
 
Fruktfatet nypåfyllt,
kyl och frys lika så för att kunna följa matsedeln som gjordes igår.
 
Lill-lördag idag.
Jobb , fotbollsträning för lilla A, hockeyträning för storebror står på agendan.
Mammans paradrätt (enligt stora killen) spagetti & köttfärsås kommer serveras på tallriken ikväll.
Japp, så ser denna dag ut.
 
Ute är det fortfarande mörkt o man hör vinden , nu är nog hösten på gång lite mer.
Kändes igår också, fortfarande varmt men med lite kyligare vindar.
Annars har det ju varit nästan riktiga sommardagar nu senaste tiden.
Vissa dagar har det varit varmare än det var i somras, när det skulle vara sommar.
Kvällarna däremot är lite kyligare o mörka...o jag gillar faktiskt omslaget till en ny årstid.
Tända ljus , brasa...kunna dra ner tempot lite med gott samvete.
Det enda som inte är fördelaktigt är ju att det blir mörkt tidigare och svårt att hinna med kvälls- pw innan mörkret sänker sig. Gillar inte gå i mörker, särskilt inte om jag går själv.
 
 
Igår laddade jag in alla bilder från kameran...från Rhodosveckan.
Underbara bilder o minnen..
Så nu är jag redo för en semesterresume, det får det bli i nästa inlägg,
 
Nu dags att påbörja frukost , väcka barnen
och komma igång med denna onsdag!
 
Hur ser eran dag ut idag?
 
Kram
Mamma med M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0